Gemerlapan

Friday 21 December 2012

Syiah


 Tajuk Perucapan
Assalamu’alaikum tajuk perucapan saya pada hari ini ialah Syiah. Guru Attausi sebelum Monggor melawan Baghdad, dialah yang membuka kota Baghdad dan menjatuhkan kerajaan Baghdad ketika itu, dialah ketua syiah pada masa itu. Begitu juga di Iraq, yang menjatuhkan Iraq ialah Syiah yang bersongkol dengan Amerika. Kalau tidak kerana syiah, Amerika tidak boleh menakluki  Iraq. Sadam seorang yang baik, memang sebelum itu dia seorang penjenayah tetapi dia menjadi penjenayah ketika dia berkawan dengan Amerika. Dajal Amerika itulah yang memberi duit, senjata dan kekuatan kepada Sadam untuk membunuh orang lain. Tapi apabila dia mula sedar untuk melawan Amerika, Dajal Amerika itu mula mengukit jenayah sadam. Syaitan Amerika tu!

Walaupun memang dia sesorang penjenayah tapi bukan masanya orang Syiah,boleh membunuhnya. Orang Syiah itu tidak boleh membunuh sadam, melainkan dengan kekuatan yang diberi oleh Amerika. Dan ingatlah!!! Amerika tidak akan sesekali menyerang Iran. Cerita nuklear ini adalah cerita lakonan semata-mata. Tapi hal ini memang benar, cerita  Amerika nak menyerang Iran sekarang ini senyap dan sepi. bahkan Amerika sekarang ini nak merancang bagaimana, untuk dia memberi Iraq kepada Iran. Kerana Amerika ini kenal sangat dengan  Syiah.

Kalau hari-hari 10 Muharram, di Pakistan mereka toreh2 badan mereka, dia bunuh Ulama Sunni. Siapa yang berada di Pakistan dia tahu, mereka tembak ulama sunni. Mereka tidak bersama dengan orang sunnah, mereka bunuh orang sunnah.

Mereka bunuh Sadam Hussin, tapi Syiah tidak boleh bunuh sadam melainkan dia menjadi tali barut Amerika seperti dia menjadi tali Barut Monggo dahulu. Maka maut Amerika, jahanam Amerika, Celaka Amerika dan celaka syiah kerana berkerjasama dengan Amerika mengkhianati Orang Islam Iaitu Sunnah. Pada masa ulama-ulama sunni diburu di Iraq, semua pembesar-pembesar ulama syiah, semuanya, menjadi orang-orang besar di Iraq sekarang ini.

 Mana Cistani?? Yang kunonya menjadi rujukan Hujjatul Islam, Ayatullah Uzma bagi orang syiah. Dia sekarang ini mendapat kedudukan yang istimewa. Muqtada Soda, yang kunonya dilantik menjadi hero jadi-jadianpun Amerika tidak bunuh dia. Kalau Amerika mahu, dengan kekuatan yang dia ada, tentera Sadampun dia boleh bunuh, beribu buah kereta kebal dan kapal terbang dia boleh hancurkan tapi Muqtada Soda yang memegang senapang patah dia tidak boleh bunuh. Kerana apa? Kerana identitinya Syiah.
Yang bunuh Usman ibnu Affan ialah Syiah yang diketuai oleh Abdullah bin Sabaq, pengasas Yahudi. Yang mengasaskan Mazhab Syiah. Yang menjatuhkan pemerintah khulafah Ar-Rasyiddin, yang menjatuhkan Baghdad ialah syiah. Sebab tulah, Salahudin Al-Ayubi  ketika dia bangkit, antara gerak kerjanya  ialah menghapuskan Syiah. Sehingga dia dapat menawan kembali kota BaitulMaqdis. Inilah hakikat bahawasanya dunia Islam hari ini, yang mesti kita tahu. Sekirannya, benar Amerika akan keluar dari Iraq...dan dia menyerahkan Iraq kepada Iran. Pertukaran dunia akan menjadi kelam-kabut. Sama ada kalian semua percaya atau tidak  kerja utama yang akan dilakukan oleh Syiah ialah menyerang Arab Saudi dan menaluki Makkah dan Madinah.

Wahai para hadirin sekalian... Ulama Sunnah Tertinggi di Iraq, beliau berkata di dalam laporan yang lama, dalam masa hanya 3 tahun diantara 2003 hingga 2006, lebih daripada 100 ribu Ahlu Sunnah Wal Jamaah di bunuh oleh Syiah. Mereka membunuh kerana indentiti mereka sunnah.  Jika nama mu Umar atau Aishah, mereka akan membunuh mu disitu juga.

para syiah akan memuliakan imam-imam mereka dan meletakkan mereka ini atas daripada taraf kemanusiaan.  Wahai orang2 yang bertauhid. Pada hari ini Syiah yang jahat terus membuat perangkap pada tauhid dan sunnah.  Mereka cuba untuk menyebarkan kesesatan pegangan mereka terhadap orang yang jahil dikalangan Ahli Sunnah Wal Jamaah. Jangan kita lupa terhadap apa yang syiah telah lakukan dalam sejarah pada tahun 657, mereka membantu Monggol dan Tartar. Mereka membunuh Ahlus Sunnah Wal Jamaah dan berkerjasama dengan Hulagu Khan .

Ini dilakukan oleh Ibn Al-Alqami dan pengikut syiah. Kita tidak akan melupakan pengkhianatan yang mereka lakukan dalam sejarah.  Di negara Muslim pada umumnya, dan di Mekah dan Madinah pada khususnya atau percubaan mereka untuk menceroboh negara kepada dua Masjid Yang Suci (Saudi Arabia). Jika bukan kerana kewaspadaan Agensi Keselamatan (Saudi), mereka bekerjasama dengan Iran dan negara yang lain dan cuba untuk menyeludup senjata.       

Sebahagian daripada mereka telah mula untuk mengumpulkan senjata dan menamamnya di dalam kubur. Mereka membawa senjata seperti mereka membawa mayat.  Mereka mengumpulkan Sub Machine Gun dan senjata lain dan menamamnya di dalam kubur.  Ia bukanlah suatu yang rahsia kepada kita untuk apa yang terjadi terhadap saudara sunnah kita.  Sama ada di Iraq dan Iran. Adalah hasil daripada penguasaan Syiah2 yang Korup.

Ulama Sunnah Tertinggi di Iraq, beliau berkata di dalam laporan yang lama, dalam masa hanya 3 tahun diantara 2003 hingga 2006, lebih daripada 100 ribu Ahlu Sunnah Wal Jamaah di bunuh oleh Syiah. Mereka membunuh kerana indentiti mereka sunnah.  Jika nama mu Umar atau Aishah, mereka akan membunuh mu disitu juga.

No comments:

Post a Comment